BeenVerified Reviews

Show reviews that mention
money information service info account card scam site phone credit
Filter review
Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I used been verified for one person search and I cancelled this the next day..

After receiving the cancellation statement I felt there would be no more charges. But the charges kept coming.

User's recommendation: I don't feel that the information I received from been verified helped much. The information was basically the same after 5 different search sites and didn't tell me anything I could have searched for through the net.

View full review
1 comment
#1944290

Hi Jennifer, Thanks for contacting us. We are sorry to hear about your experience, please feel free to email us directly at support@beenverified.com for account assistance.

ID
#2258385 Review #2258385 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Bad info and charged my account without my authorization
  • Rip-off and will steal your money without authorization
Loss
$180
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Cancel my account

Not accurate information I went to the address and it's not even a real address and there's nothing else left to say to *** service it's not right it's inaccurate 2014 high avenue is not even *** address
View full review
1 comment
#2026160

Hi London, Can you share what information was search to produce the address? We are unable to locate an address that matches what was provided.

We are more than happy to investigate your concerns. Please email support@beenverified.com for further assistance.

ID
#2617073 Review #2617073 is a subjective opinion of poster.
Location
Minneapolis, Minnesota
Loss
$1
Preferred solution
Apology

Overcharged

I never authorized a change for 1 month. I paid $1 and they debited my account for $26. I will call my bank and the BBB.

User's recommendation: Don't use Been Verified.

View full review
1 comment
#1988228

Hi There, Thanks for contacting us. To assist you further with your refund request please fell free to contact us directly at support@beenverified.com.

ID
#2438301 Review #2438301 is a subjective opinion of poster.
Location
Fort Lauderdale, Florida
New Reviewer

HORRIBLE

I began paying for this background service, but its only worked ONE time. So far I've spent over $100 with ONE search

User's recommendation: DON'T use this worthlless search.

View full review
1 comment
#1978976

Hi Cheryl, Thanks for reaching out. To assist you in your cancellation request, please feel free to email us directly at support@beenverified.com

ID
#2401180 Review #2401180 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

THEY SUCK

I NEW MORE THAN THEY DID ,REPORT READY ***

User's recommendation: DON'T WASTE YOUR MONEY.

View full review
1 comment
#1950067

Hi There, Thank you for reaching out. We'd love to hear feedback on how we can improve your experience. Please email us at support@Bumper and let us know if there's anything we can help with or answer any questions you may have.

ID
#2282167 Review #2282167 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois

I called Beenverified and I was very happy to get a return of 4 months of their service. The man I spoke to was very cordial and took care of my issue right away.

spoke with was very cordial and I was pleased with the response. Consider calling first before posting a negative review, as I did.

User's recommendation: Consider calling first.

View full review
2 comments
#1994146

Helpful

#1944291

Hi There, Thanks for reaching out. We are happy to hear about your experience with our customer support team. If you need additional assistance, please feel free to reach back out directly at support@beenverified.com

View more comments (1)
ID
#2259175 Review #2259175 is a subjective opinion of poster.

This site falsely advertises and information is incorrect

I went onto "Free Reverse Phone Lookup", put in my phone number and it brought me to "Been Verified" site where I have to pay a fee to subscribe as a member. I had done this some years ago and the majority of the information about me was very inaccurate. They had the buyer of my house listed as a relative and many relatives who I didn't know and were not mine. Also had me living someplace where I had never lived as well as many email address's that I never had. Very unreliable and deceitful company. I WOULD NEVER TRUST THIS COMPANY'S INFORMATION AS CORRECT...

User's recommendation: Do not waste your money, the information is false.If you take their information as the truth you are doing someone a grave injustice!

View full review
2 comments
#2013382

Same here

#1926432

Hi There, Thanks for contacting us. We are sorry to hear that you were not satisfied with the results of the service.

Our service is not free of cost, we do however offer unlimited searches when using our service.

We continuously strive to update and expand our databases in order to provide you with the most current and accurate information we possibly can. Please feel free to email us directly at support@beenverified.com if you need additional assistance.

View more comments (1)
ID
#2176937 Review #2176937 is a subjective opinion of poster.
Location
Waltham, Massachusetts
New Reviewer

You guys over charged me and literally did not give me anything about my wife wanted to know if my wife had social media accounts and if she was cheating you should give me a month free membership

Because you guys don't work it's pulling up the wrong name and doesn't even give social media accounts what a ripoff
View full review
1 comment
#1915660

Hi Arthur, We are more then happy to assist you. I'm sorry to hear that you're having trouble locating the information you're looking for.

If you've submitted your search with a specific city, middle name, or age and received no results, try removing some of that information and running the search again. You may find that we have a record for that individual in a different city than you were looking for them in, or we have a result for them, but it does not have an age attached.

By adjusting the search parameters to be wider you may be able to find a record that was not showing up at first. If we can be of further assistance, please contact support@beenverified.com

ID
#2131683 Review #2131683 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • To be robbed without something to show for my money
  • Bad info and charged my account without my authorization
Loss
$38
Preferred solution
I want my money back plus a month of free service

Can't access account

No problems, They were having a technical issue. I'm not PO'd.
View full review
1 comment
#1861950

Hi There, We apologize if you were having issues accessing your account, it appears the issue was resolved. However, if you need any further assistance please feel free to contact us at support@beenverified.com. Respectfully, BeenVerified Customer Care

ID
#1918359 Review #1918359 is a subjective opinion of poster.
Location
Dallas, Texas
New Reviewer
Tried to find records of a long lost friend who may have passed away, after paying 26 or so dollars, received no information then was told I had to put myself back in renewal (for next month's payment) to use the rest of the time I paid for, DON'T Use this site it's a...
View full review
View full review
1 comment
#1856897

Hello Darren, I'm sorry to hear that you're having trouble locating the information you were seeking. We submitted a email response to your inquiry on how to continue your service since you do have time remaining to access reports on your cancelled account.

We inform that you would have to renew your subscription after your paid time is used. We apologize if you were having trouble with the steps provided to access your paid time to continue your search.

Please be assured that your account is cancelled, details of your refund has been emailed to the email address we have on file. Respectfully, BeenVerified Customer Care

ID
#1897519 Review #1897519 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Your money
Loss
$26
Preferred solution
Let the company propose a solution

This guy couldn't find the sun

this outfit is a scam been verified the only thing with they could locate is my money

User's recommendation: find an honest locater.

View full review
1 comment
#1856492

Hi There, I'm sorry to hear that you're having trouble locating information. Please contact support@beenverified.com with your email or member ID number and we will be happy to assist you further.

BeenVerified is an easy-to-access collection of public record information. Public records are collected through official government records such as mortgage deeds and court records, and through sources such as magazine subscriptions, warranty cards and utility bills. Sometimes we do not have an address available, or may be lacking a birthday for the person you're searching, however that does not mean that we do not have a record with other information available for that person. If you've submitted your search with a specific city, middle name, or age and received no results try removing some of that information and running the search again.

You may find that we have a record for that individual, but that it is in a different city than you were looking for them in, or we have a result for them, but it does not have an age attached. By adjusting the search parameters to be wider you may be able to find a record that was not showing up at first.

I hope this helps to clarify and that you are able to find the record you're looking for. Respectfully, BeenVerified Customer Care

ID
#1895595 Review #1895595 is a subjective opinion of poster.
Location
Trenton, Michigan

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Al Green, Al Sharpton and Ilhan Omar have managed to keep their records secret. They can't be found on Been Verified. Many incomplete records.
View full review
View full review
2 comments
#2002445

hmmm, so in 2019, december, during the trump horror of racism in the usa, you were looking up the information about Al Green, Al Sharpton and Ilhan Omar. All black.

All civil rights type people.

So can we safely say you dont NEED to have that info? I hope the company noticed your searches and handed your payments to help fund the NAACP instead

View more comments
ID
#1724847 Review #1724847 is a subjective opinion of poster.
Service
Beenverified Background Check
Cons
  • False promises of services undelivered
  • Fraud
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$60
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

WARNING DOES NOT FIND PROMISED INFO

FALSE HOPE! NO UPDATED DATA ON PERSON SEARCHED, JUST SIMPLE INFO DATING BACK 7 YEARS!
View full review
1 comment
#1777961

Hi There, I'm sorry to hear you ran into any inaccurate information in your reports. Please contact support@beenverified.com with your account email or member ID number and we will be happy to assist you further.

BeenVerified is an easy-to-access collection of public record information. Public records are collected through official government records such as mortgage deeds and court records, and through sources such as magazine subscriptions, warranty cards and utility bills. As you just experienced, sometimes the information they collect is not always 100% correct. However, we can only work with the information provided to us within public data.

We continuously strive to update and expand our databases in order to provide you with the most current and accurate information we possibly can. Respectfully, BeenVerified Customer Care

ID
#1708675 Review #1708675 is a subjective opinion of poster.
Service
Beenverified Background Check
Cons
  • False promises of services undelivered
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$23
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
Purchased (3) months of service from Been Verified.com on Jan 31, 2019. Less than 30 days later, I cancelled/closed the account via a phone call to 1-88*-579-****. However, my credit card continued to be billed (2) additional times (a credit card number is required to...
View full review
View full review
1 comment
#1741147

Hi Rene, Thank you for reaching out. I apologize for any confusion.

After reviewing your account, we do not show there was a previous cancellation request made before 08/28/19. However, we do show your account was refunded for the two charges totaling to $89.16 per your request on that same day 08/28/19.

The refund was processed immediately on our end, but please note that it may take up to 10 days for the refund to reflect on your bank statement depending on your financial institution. If you need further assistance or have any questions, please don't hesitate to contact us at support@beenverified.com Thank you, BeenVerified Customer Care

ID
#1638704 Review #1638704 is a subjective opinion of poster.
Service
Checkpeople Background Check
Cons
  • Continue billing credit card after service has been cancelled
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$45
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
Found unauthorized billing on my card from this company.Not only that the information they gave me was crap.
View full review
View full review
1 comment
#1737871

Hi, To look into this unauthorized billing, please send us a private message or an email to support@beenverified.com with your member id or the email you signed up with. Please note all of our subscriptions are recurring.

We let you know on the sign-up page that each subscription package will automatically renew until you elect to cancel. Additionally, BeenVerified is an easy-to-access collection of public record information. Public records are collected through official government records such as mortgage deeds and court records, and through sources such as magazine subscriptions, warranty cards and utility bills. As you just experienced, sometimes the information they collect is not always 100% correct.

However, we can only work with the information provided to us within public data.

We continuously strive to update and expand our databases in order to provide you with the most current and accurate information we possibly can. Thank you, BeenVerified Customer Care

ID
#1631196 Review #1631196 is a subjective opinion of poster.
Service
Beenverified Background Check
Cons
  • Bad info and charged my account without my authorization
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$226
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Doesn't tell you anything you can't find yourself

I did numerous reviews including one on myself, but my main purpose was to do one on a guy that wants a relationship with me. I know he's in federal prison because I visit him. when I did a search on him it said no criminal history found like WTF? I did one on myself, it had my birth month wrong and it does not tell you if anyone is married or not. It mainly tell you people's neighbors and associates, who cares about someone's neighbors. What a waste of money, you can find the same information in the white pages. I will be canceling my subscription and I hope they don't continue to charge me.
View full review
1 comment
#1731696

Hi there, I'm sorry to hear you ran into any inaccurate information in your reports. The Criminal Records section of the background report may include criminal records from county courts, department of corrections, Administration of the Courts, and other state legal agencies.

The types of offenses can include felonies, misdemeanors, and even traffic incidents in some cases. Positive or false matches in criminal searches may not provide confirmation of an individual's criminal background. It is important to use caution whenever reviewing this kind of information. While we put every effort into making our data as accurate as possible, we are dependent upon the criminal data made digitally available to us by the courts.

There are some counties that make more criminal data digitally available to us than others (some include cases that date farther back, some counties provide arrests while others may only provide felony convictions), and there are still some counties that do not yet make their criminal data digitally available to us. Please also know that we are constantly working to expand and improve our database, to provide you with the most current, accurate information we can.

To offer further assistance, please provide the email you signed up with or your member id. Thank you, BeenVerified Customer Care

ID
#1619267 Review #1619267 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article